onsdag 3. oktober 2007

Hvemhvahvor!

Endelig har jeg skaffet meg en ordentlig blogg. Synes ikke facebook gir rom til å skrive om det som faktisk betyr noe, så det har jeg en plan om å gjøre her. Skal prøve å være flink til å oppdatere, men dere får være overbærende med meg - i perioder blir det nok hektisk fremover!

Masteroppgaven er nemlig påbegynt - og vi er godt inne i femte og siste året på farmasistudiet. I dag kom også beviset på at jeg endelig er farmasøyt - brevet med midlertidig ekspedisjonsrett kom til universitetet i dag! Det sto pent svart på hvitt at det var gyldig fra 1.oktober, men de fleste av oss har jo snikjobbet en del allerede.. Blant annet jeg - neste måned venter 56.27 timer på å bli utbetalt til lønnskontoen.. Og med lønn som farmasøyt, så blir jo det noen kroner. Passer fint siden vi reiser til Barcelona 16.desember, og jeg skal til Oslo (=IKEA) en tur innen den tid.

Er litt bitt av interiørgalskap i det siste, så legger ut noen bilder av mine siste prosjekter. Neste på lista er å gjøre noe med badet, samt boden vi ikke får opp døra på...

Høststemningen har slått til for fullt - nå bare gleder jeg meg til å pynte til jul!













































Soverommet har fått nye syttitallsinspirerte gardiner, og de brune silkeputene som ble kjøpt på Ikea for ett år siden har endelig kommet ut av skapet. Og ja - bildet skal bort.

Ingen kommentarer: