fredag 25. januar 2008

Som tiden siden forrige innlegg antyder..

så har det vært en ganske hektisk tid siden sist! Har rukket følgende:

- jobba en hel del på masteroppgaven, leser pasientjournaler døgnet rundt nesten!
-Fått meg jobb, full stilling på et apotek her i byen som jeg kjenner godt, gleder meg!
-Begynt på hovedfagskurset som heter farmakokinetikk, og er akkurat like tungt som det høres ut som.. Eksamen 12.mars - siste eksamen!
-Vært på førjulsferie i Barcelona
-Vært på etterjulsferie i London
-Strikket masse!
-Gremmet oss over en gammel bil som snart må skiftes ut, banken har sagt ja, så det er bare å sette i gang letinga!


Fremover så må jeg:

-Snarest mulig bli ferdig med journallesingen ( iløpet av kommende uke)
-Skrive ferdig material- og metodedelen av oppgaven min
-Analysere det innsamlede materialet til oppgaven
-Begynne å forberede kinetikkeksamen...
-Passe Emilie 8.-10-februar, kombineres kanskje med en Harstadtur
-Strikke litt til.. ;-) Må få ferdig noen babygaver til lille Ariel til vi drar til Harstad!

Phuh.

Her følger noen bilder fra den fantastiske ferien vi hadde i Barcelona, London er enda så ferskt at de er ikke overført fra kameraet enda!

God helg!

Ingen kommentarer: