onsdag 11. juni 2008

Mitt største prosjekt..

... så langt i livet er et avsluttet kapittel. I går forsvarte jeg masteroppgaven min i farmasi, og bestod med glans! Nå er 5 lange og strevsomme, men også morsomme og givende år som student over, heldigvis sier jeg nå. For det har vært rimelig intenst det siste halve året, og jeg ser frem til å kunne leve et litt mer normalt liv nå. Med graden Master of Pharmacy i baklomma.. ;-)

Jeg liker å tro at utdanning lønner seg i det lange løp, og at jeg kommer til å få betalt for alt strevet. Men selv om det har vært tøft, så har det vært utrolig lærerrikt, og jeg har vokst mye som menneske. Mange gode venner har jeg også fått, vi har hatt mye moro i løpet av årene! Nå er det bare en ting som gjenstår, og det er avslutningen 20.juni. Det blir nok en høytidelig og vemodig dag, men det skal bli godt å se livet ta en ny vending.

Krysser fingrer og strikkepinner for de som ikke har hatt eksamen enda (og Marie - jeg kommer og spiser kake sammen med deg etter din eksamen i mårra! ;-)).

2 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer så mye!!!

Anonym sa...

Gratulerer så masse!! Så flink du har vært.