mandag 18. august 2008

Det ble ikke 4 1/2 arbeidsdager..

Det ble faktisk ingen arbeidsdager i det hele tatt før ferien! Ryggen bestemte seg nemlig for at den trengte litt ferie, og det var legen også enig i. Så her har sykemeldinga vært i kraft fra forrige innlegg, og foreløpig frem til og med 26.august. Det har vært en fin ferie allikevel, selv om jeg har måttet tatt mine hensyn underveis. Anbefaler nok ikke sånn lang flytur for noen uansett.. ;-) Ryggen kjennes bedre ut, så satser på at jeg er bra til jobb igjen snart! Nå skal jeg sove litt, mista ei natt på veien fra USA og hitover, så er litt ute og kjøre med antallet timer.. ;-) Etter det og litt klesvask, så lover jeg dyrt og hellig å oppdatere med feriebilder!
-Tina-

2 kommentarer:

shygirl sa...

Heisann :-)
Takk for kommentar i min blogg :)
Her inne var det mange flotte bilder og mye lekkert garn. Sikler litt på Arwetta, det ser skikkelig mykt og godt ut.
Den ferien så ut som en stor opplevelse, spennende med slike ferieturer.
Ha en flott dag. :-)

khs sa...

Skal høre om støvkavaleriet er klar for oppdrag utenom heimen, hehe =) Ser ut som dere har hatt en knallfin ferie... Har USA på lista over potensielle reisemål, men det blir nok ikke før Tiril er litt større.. Bilder kommer garantert =)