torsdag 15. mai 2008

Det er underlig...

...å vandre hjem sent på kvelden, etter 14 timer på kontoret, og så er det enda sol ute! Hele Tromsdalen var badet i rosaskinn da jeg vandret hjem, det var rent nydelig å se på. Selv om jeg har bodd her i nord i snart 24 år, så er fasinasjonen like stor- midnattssol er bare fantastisk og må oppleves om du ikke har det! (er nok ikke midnattssol så tidlig på året, men kl2230 teller i min bok..)
Nå står det ei skikkelig amerikansk ostekake i ovnen og godgjør seg, den blir årets bursdagskake. Skal være med på universitetet i morgen, selv om det ikke er bursdag før lørdagen, men da får vi frokost og andre kaker servert der. Straks skal også bunaden komme frem og kikkes over, kan nok hende skjorta trenger seg en runde med strykejernet.

Ellers så er det 4 dager igjen til innlevering av masteroppgaven, og det som gjenstår er forord, sammendrag og konklusjonen. Så skal nok komme i havn med litt jobbing i helga, men det blir verdt det!
Kryss fingre og tær og strikkepinner for meg (og spis en is for meg på søttende mai - hipp hipp hurra!)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har altid drømt om og få oppleve det jeg også...
Til lykke med masteroppgaven din og ha en fin 17 mai :-)

khs sa...

Overraskelse til deg i bloggen min =)