søndag 25. mai 2008

Tapas, rødvin og helg

Da var enda en helg nesten over- den første frihelgen på leeenge! Torsdagen ble tilbragt på "Presis" der vi spiste tapas, drakk rødvin og hadde hyggelig selskap av mine kjære studievenner. Maten der kan vi diskutere lenge, synes det var alt for lite mat til en alt for stiv pris. I tillegg tok det nesten 50 minutter før desserten kom!! Nei, anbefaler heller "ÅpenBar" for tapas, har bedre erfaringer med de. Sigrid var så snill at hun kjørte oss hjem på natta, det satte ihvertfall eg stor pris på! Her er sjåføren og de to i baksetet som skulle samme vei.. Her er første bilde av dokker i bloggen! ;-) Takk for en hyggelig kveld jenter! (og Eldar da!)

Og så er endelig midnattssola tilbake i byen. Dette bildet ble tatt ved slutten av omtalte biltur, hvem blir ikke i godt humør av å ta sånne bilder kl 0217 på natta?
Ellers så har vi vært en tur hjem til våre respektive foreldre i helga - dvs vi har kjørt 400km tilsammen for å treffe dem. I vårt nye vidunder går ihvertfall turen litt mindre smertefullt unna enn det gjorde i den gamle golfen! Jeg har fått hentet bunaden etter Bestemor som jeg skal bruke på avslutninga vår 20.juni. Sjøl om ho ikke er med oss lenger, så skal ho jammen meg få lov til å være med på avslutninga mi allikevel! ;-)
I mårra skal eg til tannlege på mårran og på jobb på ettermiddagen. Kanskje rekker eg å blogge siste strikkeprosjekt som ligger klart også? Ha en riktig fin slutt på søndagen og en fin start på uka, her roper senga nå!

Ingen kommentarer: