fredag 30. januar 2009

Nøstebarnfrustrasjon

Etter at forrige levering kom med soveskinn i feil størrelse og strømpebukse i lilla i stedenfor brun, så var det med godt mot at jeg i går troppet opp på posten for å hente den nye pakken med det jeg trodde var de riktige varene... Som du kanskje nå har skjønt, så kan jeg ikke si meg overvettes imponert over ferdighetene til de som pakker hos nøstebarn! Det nye skinnet lå i en krøll inni posen det kommer i, selve ulla var ikke fin i det hele tatt og det manglet ganske mye ull på den ene siden av skinnet. Røyter masse gjør det også, og det gjorde ikke det første som jeg sendte tilbake.. Synes at for så mange penger så bør skinnet være tipp-topp!! Strømpebuksa hadde de denne gangen klart å få i rett farge, men pysjamasjen som jeg hadde bestilt i størrelse 62 kom i størrelse 68. Dvs at den ikke blir passelig for mot slutten av sommeren en gang
(antar jeg), men det er jo nå jeg vil ha den!!
Tror nok det blir en liten mail til nøstebarn, samt en pakke i retur ja.. Dagens utblåsning!

Og så til litt hyggeligere nyheter: i mårra fyller lillesøster 10 år, så nå er vi på farten hjemover til familien. Må bare vente til vaskemaskinen er ferdig først, en liten tur til Biltema og en stopp innom Pyramiden først før vi ruller avgårde! Kanskje blir dette siste turen hjem før Lillegutt kommer - nå er det nemlig bare 5 uker igjen til termin!
Nå starter forhåpentligvis snart forberedelsene med logistikken i heimen snart også. Kjenner at det snart er på tide å få ting på plass, og ikke minst vasket opp klærne hans. Gleder meg til å se de små plaggene henge på snora for første gang.. :-)

Jobber med en voksejakke fra nøstebarnboka som straks er ferdig også, den blir ganske straks blogget bare jeg får sydd den sammen og satt i knapper.

Ønsker alle sammen ei riktig fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis det er en trøst, så vokser barna veldig fort ut av di minste størrelsene, så den pysjamasen kan fort bli veldig passelig allikavel! Jeg brukte i hvert fall str 68 til min lille sønn da han var tre mnd;-) Kos deg videre med innkjøp og de siste forberedelser, det er virkelig ei magisk tid! Mvh Kristine, ei som leser bloggen din fra tid til annen;-)

Anonym sa...

Du er ikke den eneste som er frustert over Nøstebarn! Stort sett hver gang jeg bestiller derfra får jeg noe feilsendt, det være seg størrelse, farge eller garntykkelse... Det er jo veldig synd, for vi er jo så mange som liker både klærne og garnet deres...

Lykke til med de siste ukene, snart snus livet på hode:-D

-Guro