torsdag 27. mars 2008

Fantastisk påske i nord i år!

I år har vi hatt tidenes påske i NordNorge - sol fra skyfri himmel hele påsken og vindstille til siste dag. Eg var her i Tromsø i begynnelsen av påsken og jobbet masse, siste halvdel ble tilbragt høyt til fjells sammen med familien og resten av campingen i Bekkebotn.. ;-) Vi hadde fantastisk vær, flotte skiturer og mye tid til rekreasjon. Se bare på disse bildene:



Det ble ikke så mye strikking, men ei Eva-lue ble ferdig. Skal få blogget den og blueberryene når lyset kommer i mårra. Har jo fått masse nytt garn i posten også, som eg gleder meg til å ta fatt på! Men først- gjøre ferdig en takkforlånet-presang, den kommer den også!

Dagene etter påske har stort sett vært tilbragt i tannlegestolen, og litt på lesesalen. I dag var eg hos en oralkirurg og bokstavelig talt plukket ut ei visdomstann som var litt på bærtur. Selve prosedyren var nesten skuffende grei, men resten etterpå har vel vist seg å
være litt mindre grei.. Fikk noen Pinex Forte i hånda da eg gikk derfra. Urutinert som eg er, så hadde eg selvfølgelig ikke sjekket beholdningen av ibuprofen hjemme, så stakkars sambo måtte ut på apotektur. Heldigvis var det en god venn som hjalp meg med litt ekstra sterke ibuprofen- takk skal du ha! :-)

4 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Huff, så ikke godt ut med tanna...
Men det var jo godt t du fikk ei fin påske! :)

Anonym sa...

Au, fikk nesten sympativondt jeg.. så ikke godt ut nei, håper den er bra nå...

Så nydelig påske dere hadde, da, hvor har dere gjemt snøstormen, eller var det den som dere sendte til oss? *fnis*

Ønsker deg en forsatt herlig og kreativ uke (uten tannvondt)

Anonym sa...

Så fint påskevær, men det vet jeg jo- bor i samme fylke!!
Men den tanna , uff, håper du snart blir bra.

Anonym sa...

Takk for hyggelig kommentar. Ser ut som ei flott påske, og håper du blir bedre snart...