onsdag 12. mars 2008

Jaaaa!

Ferdig!
Eksamen gikk greit trur eg! Er ganske sliten i kveld, men godt å være ferdig ihvertfall. No skal vi drikke litt vin (bare litt ja.. ;-)) og være stolte av oss sjøl. Har vært noen lange dager på lesesalen!

Bestilte litt nytt garn i går forresten (litt er jo relativt..;-)):

To 100g nøster sart grønn (nøstebarndressen??) og ett brunt nøste (omslagsbody?) mykeste merinoull og 2x 50 g nøster brun alpakka (alle disse fra 123knit.com, bilder derfra)

Samt 4 nøster noro i fargene rust, lime, purple, pink and yellow, fra yarnandfiber.com (bilde derfra). Skal nok bli lue og votter til meg sjøl (til den nye fine røde jakken eg skal kjøpe!)
Pluss at eg må innom garnbutikken for ett nøste med rosa alpakka til blueberry waffelen min, samt ett nøste hvit smart til selebuksa. Kjekt å jobbe i samme hus som garnbutikken... :-)

Men først: rødvin!

4 kommentarer:

Milla sa...

Så mye flott garn. Håper det gikk som forventet på eksamen. Ha ein fortsatt flott veke.

Anonym sa...

Lekkert garn du har frtjent å kose deg med! Krysser fingrene for bra resultat på eksamen:-) Ha en fin uke!

Anlen sa...

Å, det kjem til å gå varmgang i pinnane hos deg:) Herleg garn, og mange prosjekt som ventar!
Ha ei fin påske!

Anonym sa...

Hei!
Så herlige farger det er på Noro garnet ditt. ønsker deg en riktig god påske!
Hilsen Heidi/kattemor