mandag 10. mars 2008

Litt oppfriskning på bloggen!

Siden det nærmer seg vår (vi har faktisk hatt plussgrader her i dag!!!), så har eg skifta til en litt mer vårlig farge. Det er jo lov å drømme.. :-)

Kryss alle fingrer dokker har for meg - onsdag fra 0900-1500 er det eksamen. Kommer sterkere tilbake etter det - blant annet skal selebuksa bli ferdig, nøstebarnteppet bli ferdig, min ene blueberry waffle sock skal få en likemann, og alt garnet eg i dag har bestilt fra 123knit.com skal foreviges. Pluss en heeel masse andre prosjekter som enda bare lever i hodet mitt!

God natt!

Ps: legger med to bilder fra ferien i Barcelona i desember - ah, den som kunne fått mer sånt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da sender jeg en hilsen, lykke til. Krysser det som krysses kan her for deg.

khs sa...

Lykke til på eksamen og med ferdigstillelse av strikkeprosjekter! Jeg har også en Blueberry waffle-sokk som trenger make, typisk at sokk nr 2 er kjedeligere å strikke enn den første... =)