tirsdag 14. oktober 2008

Jeg skal bli mamma!

I de siste månedene har jeg vært en smule fraværende, hodet (og kroppen) har nemlig vært opptatt med heeelt andre ting - nemlig å være gravid! :-)
Arvingen er ventet å melde sin ankomst i første halvdel av mars, og vi er nå halvveis i svangerskapet. Det har stort sett vært ganske greit, selv om vi har vært innom endel av de vanlige plagene. I dag har vi vært på ordinær ultralyd og hilst på...

Gutten vår!

Han lå med rompa plantet nedi bekkenet mitt og beina over hodet, og syntes ikke så mye om at jordmora plaga han med ultralyden. Fikk derfor ikke så mange fine bilder, men alt så flott ut og det er det viktigste. Både mammaen og pappaen og resten av slekta er heeelt forelsket og gleder seg masse til han kommer! Her er det nærmeste vi kom et helfoto av han, og bildet under viser hvor sammenkrølla han lå inni der.

Strikkingen har vært nærmest ikkeeksisterende siden jeg ble gravid (strikkekvalme - fins det??), men nå må jeg jammen meg bestille blått garn fra favorittbutikken min... :-)

7 kommentarer:

Hildep sa...

Gratulerer så masse

Monstermønster sa...

Gratulerer med baby i magen! Så du har tatt farmasøytmangelen i egne hender, og satser på nyrekruttering?

Lykke til videre i svangerskapet, og som guttemamma, det finnes mye fint til gutta også, man må bare lete litt.

Anonym sa...

Å, så fantastisk! Gratulerer og lykke til!

khs sa...

GRATULERER SÅ MYE!! Du har ei flott tid i vente =)

Anonym sa...

Gratulerer! Ventetida med nr.1 er helt spesiell, - nyt den! Og ja, strikkekvalme er absolutt noe som eksisterer. Jeg hadde det de tre første månedene av begge svangerskapene mine. Men det går over! Lykke til videre!

Bittes Hjørne sa...

Gratulerer så masse. Du har en fantastisk tid foran deg.

Guro sa...

Gratulerer med gutten, så koselig!
Håper du får et godt svangerskap.

Jeg har bare to ukers fartstid som guttemamma, men det kan allerede anbefales. ;)