fredag 23. januar 2009

Forberedelser i heimen

Det kommer vel ikke som noen overraskelse på noen at jeg vil at Lillegutt skal bli en ekte
(g)ullgutt. Det innebærer ikke bare hjemmestrikkede klær, men nå har det også kommet stor leveranse fra Nøstebarn!
Votter og lue i ullfleece
Deilig soveskinn som han skal få ligge på i senga. Tror aldri jeg har kjent noe mykere!
Body
Matchende sparkebukse i brunt
PS: det er fortsatt et par matchende sokker til lua og vottene, en blå pysjamas og ei strømpebukse på vei i posten as we speak.. ;-)
Ellers så har doktordama nå bestemt at kroppen min trenger hvile frem mot det store som snart skal skje, så nå er jeg hjemme på fulltid (men bare ca 3 uker igjen til permisjon uansett). Kjenner at det er godt å kunne ta ting i mitt tempo, samt å slippe styret med jobb og alle slitne ettermiddager den har medført. Kjenner energien er på vei tilbake ihvertfall - i dag har jeg allerede bakt brød og vasket klær, og det føles godt!
Ønsker alle ei fin helg ihvertfall, her satser jeg på å få et glimt av sola som endelig er kommet tilbake til Nordens Paris!

2 kommentarer:

*Kristin* sa...

Hei!
Åj, er du så langt på vei allerede! Fikk jo med meg at du var gravid. Titter innom her innimellom :) Så masse fint du har kjøpt til den lille. Spennende tider framover. Lykke til med alt og kos deg hjemme :)

Monstermønster sa...

Lykke til med innspurten! Mye kjekt dere hadde kjøpt fra Nøstebarn, et lite tips fra oss; ullpysjen tåler ikke 90 graders kokvask. Da blir den vadmel, og kan ikke brukes til nestemann. Heh...