onsdag 20. mai 2009

Hjemmestrikket til gullet

Jeg, strikkemammaen, har vært så heldig å få en sønn som er VARM, og får litt angst av varme og deilige ullklær. Men noe av det jeg hadde strikket har vi fått brukt litt:
Odin reiste hjem i omslagsjakke og sokker fra Nøstebarn, samt selebukse, lue og votter fra Myk Start. Her er han avbildet på tur hjem fra sykehuset 7.marsHer er han 2 måneder senere. Selebuksa er byttet ut med selebukse uten seler fra samme boka. Klærne passer fremdeles på gutten, men passer dårlig med været og kroppsvarmen hans! ;-)Sokkene fra Nøstebarnboka (Madam Møllers) er bare helt nydelige i bruk!Slenger også med et "Mamma, eg e grådig fornærma på deg - tenk å stå og lage middag når eg e sulten!"

2 kommentarer:

Monstermønster sa...

HAha, det høres kjent ut! Det er en grunn til at jeg stort sett strikker utetøy, førstemann er iallefall så varm at ullbodyer kun er til de aller kaldeste dagene i barnehagen, ellers er han kokende gjennomsvett og vaaaarm. Men gensere liker han godt, og ullbukser som utebukser er stas. Så du får kose deg med 1-2 årsstørrelsene, de blir mye brukt!

Guro sa...

For en herlig liten tass!
Nydelige ullklær også.