tirsdag 26. februar 2008

UFO og nyinnkjøp

Her er min største UFO - nøstebarnteppet:


Det er så fantastisk kjedelig å strikke, at sjøl om eg bare har et lite hjørne igjen, så finn eg ikke helt motivasjonen til ferdigstillelse. Heldigvis så skal man ruge i 9 mnd før noen flytter inn i teppet, så uten noen umiddelbare planer om leieboer, så har eg ihvertfall tid til ferdigstillelse. Men kan noen gi meg et lite tupp bak sånn at eg kommer meg i gang? :-)

Så til min store glede at garnbutikken på senteret der eg jobbe innimellom fikk nye varer, og dermed fikk tre stykk isblågrå nøster med alpakka være med hjem til garnkurven eg arva fra Bestemor. Hvem vet hva det skal bli? Ikke eg.. :-)

5 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Lykke til med babyteppe:) Det blir en nyttig ting og veldig godt å bruke for den som en gang i framtiden er den heldige eier av dette teppe!!

Anonym sa...

Jeg anbefaler belønningssystem! Sett deg ned og tenk at hvis du gjør det ferdig den ettermiddagen/kvelden skal du få....et eller annet du har veldig lyst til/på!!

Kanskje det funker??

Eller så kan du tenke at du ikke får lov til å strikke mer på det før om en måned....verdt et forsøk??;-)

Unknown sa...

Et flott teppe du strikker og jeg er sikker på at du kommer til og bli ferdig i tide....
Ha en fin dag :-)

Hege sa...

Finn deg noe koselig på tv og vips er du ferdig med teppet på no time! :) Og fargen på de nye alpakka-nøstene dine ser helt nydelig ut...

eple sa...

Du kommer til å bli kjempeglad i det teppet. Jeg har to.. Det ene er i hvit silkeull og minner om spindelvev når du holder det opp mot lyset..Og den som flytter inn i det, kommer til å ha glede av det i mange år!