søndag 7. oktober 2007

Avslappende helg!

Fredag kom jeg hjem og var egentlig ganske sliten. Brukte dagen mest på avslapping, men var en liten tur på Jekta og Obs. På Obs kjøpte jeg litt småting, blant annet noen fine "kaffebokser" --som min kjære så fint påpekte det- til å ha vaskemaskinpulver i. I anledning vår fem års forlovelsesdag kjøpte jeg også noen fine hvite roser som bare dufter heeelt fantastisk! Fikk også noen nydelige gullkuler til å ha i ørene hos min kjære i presang, fornøyd med de! ;-)




Lørdag stod vi opp relativt tidlig til å være helg. Kjørte først til Fretex med noen ting før vi kjørte inn til byen. JC fant seg noen fine bukser, mens jeg kom tomhendt hjem derfra som vanlig.. Var innom ICA på vei hjem og handlet litt mat og hentet en pakke med noen strikkebøker jeg hadde bestilt. Her var det mye fin inspirasjon og julegavetips gitt! Må bare gjøre ferdig lestene (som egentlig skulle være til JC, men de blir alt for små til han, så kan hende de blir til meg.. ;-)). Oppskrifta kom på faks fra mora til ei på lesesalen min - tusen takk!
Har også noen andre større prosjekter, men de haster ikke med.




I dag har det vært skikkelig innevær, så har puslet med litt inneprosjekter. Strikket litt på lestene, vasket vinduene våre, støvsugd og funnet bunnen på skittentøyskorga. Badet fikk seg også en omgang med støvkluten.

I morgen mandag er det tilbake på lesesalen. Har fått en liten setback på oppgaven, så må nøste opp i noen tråder før jeg eventuelt kan jobbe videre på den. Er litt kjedelig når folk sier ja til ting, og så trekker de seg. Dette ble jo avklart allerede i januar, så er litt surt når de ikke gir beskjed. Menmen, skal vel få til dette også!
Skal forresten til tannlegen i mårra også, må borre på et hull som har dukket opp UNDER ei fylling jeg har. Aner ikke hvordan det har skjedd akkurat.. Skal også prøvekjøre en bil i mårra - en Volkswagen Passat. Golfen begynner å dra på årene, og større bil må vi vel ha etterhvert, så er greit å orientere seg allerede nå (sjøl om vi egentlig har bestemt oss.. ;-))

Treninga går det dårlig med for tiden, men lover å ta i et tak til uka - må bare finne en bra sportsbh først!

-T-

Ingen kommentarer: