onsdag 20. februar 2008

Stille i heimen

Da var det plutselig onsdag igjen- synes ukene går så vanvittig fort! Det er stille i heimen. JC er på universitetet enda, eg fikk akutt farmakokinetikkeksamenangst (phuh for et ord!) og dro legemet hjemover. Har surfet og slappet av, nå er gubben på tur hjemover så vi må vel hive litt middag på kok.

Mitt prosjekt på strikkefronten i det siste er en liten babyjakke. Hadde egentlig tenkt å gi den bort, men tror at den må gå inn i eget lager til vi engang kanskje er så heldige å få en liten en. Så store deler av helga mi har sett slik ut da:


Ellers så har vi hatt to hvite ulldotter av type Ragdoll her i helga - Cassandra og Just. Huset står litt på hodet når de er her, men vi setter umåtelig stor pris på litt liv i huset. Just (han lille) er en liten obsternasig ramp, og Cassandra er mer av den avslappede typen. Det kan jo føre til litt slåssing innimellom, men litt morsomt er det jo.. ;-) Cassandra vet jo også hvordan ho skal sette han på plass også!

No e eg ganske klar til å begynne på nye strikkeprosjekter (har ei lang liste!), så no skal eg gjøre ferdig jakken i kveld!
-T-

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Så ut som du hadde hatt en skikkelig koselig helg! Jakken ble skikkelig fin og søt. Jeg studerer også siste året på universitetet og har lyst til å strikke litt til vi også evnt får en liten en i huset. Muligens jeg prøver meg på denne jakken. Din ble jo kjemepfin og ser skikkelig god ut

klem fra *kristin* på Hobbyboden