søndag 24. februar 2008

Stille søndag

Dagen i dag er stort sett tilbragt her, sammen med en stor kopp te:

Med andre ord ikke en veldig spennende dag! Har jobbet litt med databasen min som snart er klar til analysering, der eg skal se på antibiotikabehandlinga ved bakteriemi på UNN, og innvirkninga jobben mikrobiologisk avdeling gjør har på behandlinga.
Ellers så gleder eg meg veldig til min kjære sambo kommer hjem i kveld etter å ha vært på Setermoen i helga! Er ikke vant til å være alene hjemme, så har savna han veldig.. Men blir jo enda bedre å få han hjem igjen da! Rart det der - 8 år sammen og så blir man som om man skulle vært nyforelska igjen.. ;-)

Men først - kino, sammen med en av mine for tiden lesesalssamboere, Helene. Vi skal se "Sweeney Todd", gleder meg! Johnny Depp er jo ikke akkurat ulekker å se på.
En fortsatt riktig flott søndag ønskes alle!

Ingen kommentarer: