søndag 30. mars 2008

Stille..

både på bloggen og i heimen - er passelig preget av tanna som er borte og kirurgens jobb for å få den bort, så det er lite snakk i meg for tiden. Skal bli spennende på jobb i mårra ja...
De siste dagene er stort sett tilbragt på sofaen uten særlig mye rørelse, kun litt strikking har blitt gjort, ellers så har eg studert mi lille garnsamlinga og drømt om hva neste prosjekt skal bli.




Er det noen som ser ka dettan skal bli? Er den lyseblå alpakkaen eg viste fram for en tid tilbake, elsker det garnet!

Men i morgest følte eg meg mye bedre, så vi kasta oss ut i husvask og rydding av fagbøker (ka skal eg egentlig med masse gamle tullebøker og notater fra kjemiforelesninger fra for lenge siden??)/ kasting av gamle studiepapirer - tru meg, det var litt (2 stk studenter i snart 5 år i strekk)!

Alt i den haugen gikk i søpla, og eska skal hjem til mørkeloftet til ho mamma neste gang vi drar dit..
Dettan har eg fått hardt igjen for, så no er all snakken brukt opp for denne gang. Kanskje eg rett og slett bare skal krype meg i seng og håpe på bedre tider? :-)


God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Her var det veldig mye spennende! Dumt med tanna di, litt morro at den var på "bærtur"! Hihihi! Takk for hyggelig kommentar på siden min.
Ha en fin helg!