fredag 7. mars 2008

Travle dager for tiden!

Det nærmer seg eksamen med stormskritt. Førstkommende onsdag skal eg sitte i 6 timer med ukjente og utfordrende farmakokinetikkoppgaver. Målet er ihvertfall å stå, alt annet er bonus! :-)
Derfor ser mine dager mest slik ut for tiden:

Det blir desverre lite tid til strikkelidenskapen min for tiden, men litt blir det jo innimellom slagene. Mamma har bursdag ganske snart, så hun får seg et par hjemmestrikkede til bruk på påskefjellet. Den lille buksa eg begynte på for leeeenge siden vokser stadig, vi nærmer oss felling til selestykket. Ellers så har jeg mange planer, men tenker jeg skal bestille litt nytt garn fra nøstebarn til bruk der, så de prosjektene er litt på hold enda. Kanskje benytte ventetiden til litt UFO- strikking?!? Eller de upåbegynte prosjektene mine (hva skal jeg kalle de forresten - Not Yet Started Projects -NYSP?!?)... :-)


Ellers så har vi det flotte været i Tromsø for tiden - sjekk utsikten fra lesesalen min! Legger også med noen bilder fra en liten formiddagstur eg hadde opp i løypa rett oppi bakkene her for noen uker siden (ja, det er fordelen med å bo i en liiiten by ute i "skogen", eventuelt midt på havet om du foretrekker det.. ;-))
Helt mutters alene i lysløypa midt oppå øya:
Beklager de litt dårlige bildene, de er tatt med mobiltelefonen. Skal nok kjøpe meg ny telefon med litt bedre kamera, for er litt mye styr å dra på speilreflekskameraet hele tiden, sjøl om det tar heeelt fantastiske bilder!
Men aller først: svigerforeldresikre leiligheta til de kommer på overnattingsbesøk i kveld. Sender de på byen i mårra mens eg lusker meg tilbake til lesesalen igjen...
God helg til alle!
-T-

Ingen kommentarer: