tirsdag 20. mai 2008

Her er den!



100 sider med blod, svette og (nesten) tårer! I går, 190508 kl 1559 trykte eg på "lever inn", og min thesis forsvant avgårde ut i den digitale verden, og forhåpentligvis har den nå havnet hos rette vedkommende. Eg for min del "feiret" dagen med å gå på jobb (*rungendebombenedslag*).. Der skal eg også være i mårra og på torsdag, men skal ha fri på fredag. Da kjører vi hjem til Setermoen og Sjøvegan, skal nemlig hente bunaden min hos sydama (note to self: ringe sydama i mårra!). Under: bilde fra 17.mai-/bursdagsfeiringa mi i år: på kontoret på farmasi sammen med jentan!

Legger med noen bilder av det lille eg har fått gjort de sisten ukene, det er desverre ganske lite.. (men kommer sterkere tilbake ganske snart!) Et par blueberries i skikkelig blåbærfarge er kommet til, og ei undertrøye fra nøstebarnboka. Den skal eg bare skylle opp og sette knapper i, så kommer den!

Har vært så heldig å få en kreativ blogger - award hos Kriiistine (en av mine favorittblogger, har vel vært innom der ca 100 ganger i døgnet den siste tiden, hva gjør man ikke for å slippe å skrive... ;-)), må bare samle meg selv litt og få sendt den videre ganske så straks! Tuuusen takk Kristine, det var veldig hyggelig å få en sånn oppmerksomhet! :-)


Herregud, det er en fantastisk følelse å få livet sitt igjen! :-)

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Grattis med levert! For en knallfølelse! Moro å skulle på jobb, da..

Så man kan bare sende den digitalt, nå? Husker jeg leverte min til trykking, ganske så fornøyd da jeg kunne vandre ut fra trykkeriet med oppgaven under armen.

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med innleveringa. Jeg begynner på min over sommeren... Både gleder å gruer meg. Går på jussen jeg da, ikke farmasi. Husker ikke om jeg har sagt det før, men digger bloggen din. Er innom her titt og ofte =)

Nyt ferien ;)

frksnupp sa...

Gratulerer med overstått masteroppgave, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Skjønne blåbærsokker, det mønsteret er veldig anvendelig og fint.