fredag 2. mai 2008

Et svakt øyeblikk og et visakort...

kan fort bli liiitt dyrt! Arbeidsmoralen har vært litt svingende i dag, og i et svakt øyeblikk så var plutselig det her på vei i posten til Tromsø(bilder lånt fra 123knit.com):

3 x Arwetta ekstra fin merino - Purpur (1850) - 50 g ()
1 x New Zealand lammeuld - (117) - 100 g
1 x New Zealand lammeuld - Sort (102) - 100 g
1 x New Zealand lammeuld - Petrol (207) - 100 g
Hva det skal bli har jeg ingen formening om enda, gleeeder meg bare til å få det i posten!
God helg ønskes alle fra the office!

7 kommentarer:

Monstermønster sa...

Høhø. godt å se at andres visakort lever farlig...

Anonym sa...

Inne på ett lite besøk. Altid spennende med nytt garn, fine farger. Akkurat de fargene jeg liker. Ha ei kreativ helg.

Anonym sa...

Jeg venter bare på lønningsdagen så går det nok ei bestilling dit fra meg også.

khs sa...

Heihei! Gjett hvem som har hentet pakke fra 123knit på Posten i dag...? God helg!

Kath sa...

hehe du kan bare glede deg.Det garnet er kjempeherlig!!!Har planer om å sende i vei ei bestilling der jeg også!

Trude sa...

Fikk nøstebarn boka i dag og etter å ha lest her så måtte jeg også inn på 123knit å bestille lammeulls garnet. Takk for godt tips. Flott blogg du har her :-)

PerJorun sa...

Kjenner igjen følelsen. Og gubben sender meg nå skråblikk og holder hardt på visa-kortet hihi