torsdag 29. mai 2008

Fri!

Ah, første dag med fri på lenge! Den er tilbragt litt ute i den store digitale verden, litt strikking og litt husrydding (og så skal jeg en tur på jobb fra 16-20 da..). Leter fortsatt etter den store strikkemotivasjonen, men den kommer nok så snart jeg er ferdig med den siste blueberry wafflen.. Den er nesten der! Har planer for mitt nye garn fra 123knit.com, det skal nok bli til noe ribbestrikket fra nøstebarnboka


Ellers så ble jeg ferdig med en undertrøye/ vest fra samme boka for noen uker siden, tok bare litt tid å få satt i knapper og avfotografert den. Rask, morsom å strikke og antageligvis deilig for en liten en i nordnorsk ruskevær ala i dag.

Og så har jeg noe aldeles deilig merinogarn i en gammelrosa/lilla som jeg undres over hva skal bli, nesten like mykt som alpakkagarn er det! Og forberedelsene til forsvaringen av masteroppgaven? Neeeei, hva er det?!? (note to self - neste uke en gang!)

Ønsker alle en riktig fin dag fra et Tromsø badet i... ruskevær!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å det garnet misunner jeg deg, og så flotte farger du har kjøpt.
Likte så godt den undertrøyen som du har strikket, den ble kjempefin.

Anonym sa...

Deilig garn du har der!!!
Nøstebarntrøyen ser herlig ut!! Heldig liten tass som får bruke den.
Krysse fingrene for at dere får smake litt av det fine været vi har i Romsdalen for tiden.

Anonym sa...

Nydelig farge på det blå/turkise garnet - hvilket fargenr er det? Har lurt litt på å bestille noe garn fra 123knit, men så er det dette med om fargene stemmer med det man ser på skjermen...

gURo sa...

Heldig du e:) Kjempe fine farga, glede meg te å se ka d blir te av garnet. God helg:)