søndag 8. juni 2008

Siste innspurten nå..

For på tirsdag er det forsvaring av oppgaven min, og det er forhåpentligvis det siste jeg skal gjøre innenfor dørene på institutt for farmasi på en lang, lang stund.. Er straks på vei til universitetet for å gjøre de siste forberedelsene, så er ikke mye søndagsfri her i gården. Det skal bli helt fantastisk å få helgene for meg selv igjen - husker ikke sist jeg hadde helt fri en hel helg!

Ett par Blueberry Waffles har vært ferdige en stund, men nå er endelig trådene festet og de er skylt opp. Slik ser de ut:

De er strikket i blåbærfarget Smart-garn, mønsteret finner du gratis på nettet, de er enkle og morsomme og raske å strikke, samt gode på foten!

Ønsker alle sammen en riktig fin søndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til i dag:)

Stilige sokker du har laget, herlig farge også.

Anonym sa...

Flotte sokker, og så må jeg ønske deg lykke til på tirsdag (forsvaring av masteroppg), selv skal jeg opp uke etter deg i spes.ped 3. Lykke til med lesinga 8noen jeg regner med at du må, og så får vi håpe at strikkelysten kommer etter tirsdagen.

Anonym sa...

Sokkene ble fine! Lykke til med forsvaring av oppgave!

Monstermønster sa...

Lykke til med å forsvare oppgaven! Pust dypt, og husk at det er su som har jobbet med denne i et år, ikke sensor, så du er bedre forberedt enn han/hun. Krysser strikkepinnene for deg!

(og husk å feire litt!)

Anonym sa...

Heisann. Kjempe fine sokker, har strikka endel av desse. Ha ei fortsatt fin veke. Klem fra Ronille.