mandag 14. april 2008

For en fantastisk start på uka!

Fem ting:

1: Eksamensresultatene fra farmakokinetikken kom - fikk karakteren B! Noe som er helt fantastisk da eg aldri hadde trudd at regning va mi sterke side... ;-)

2: For de som leser Nordlys så finner du meg og 3 til fra kullet mitt på et helsides oppslag i avisen i dag.

3: Mitt isblåe prosjekt ligger ferdig til tørking på badgulvet, og havner nok ferdigmontert ute i blogglandia i løpet av kvelden en gang

4: Selv om det ikke ser sånn ut når eg ser ut vinduet no, så nærmer det seg faktisk sommer!

5:...og sommer betyr ferdige studier, jobb og en ny fase av livet starter!

Ha en forrykende flott mandag alle sammen! (kan ikke love at tirsdagen blir like bra.. ;-))

2 kommentarer:

Lykke-Li sa...

Gratulerer med strålende bra eksamensresultat! Så flott genser du strikker, gleder meg til å se den ferdig! :o)

Strikkelaura sa...

Gratulere med B, den er jo kjempe bra!!
Deilig med slike dager det alt går rette vei.
Jeg er selv midt i eksamenslesingen, huff er ikke noe gøy...