mandag 21. april 2008

Vinterdepresjon...

..på våren! Går det an? Er fryktelig, fryktelig værsjuk, gremmes når eg leser om sol og grønne skoger, og skrur av tven når værmeldinga kommer på. For her er det ikke det minste tegn på sommer og sol, her SNØR det!
Å, gjett om vi skal flytte herfra snart... Blir GALEN!

Det her møtte oss om mårran her om dagen, ja, her om dagen! Bildet sier vel alt...

Og nei, vil ikke høre ETT ORD om kor fint dokker har det - unne dåkker det virkelig, bare ikke fortell meg om det... Og så skal jo masteroppgaven leveres ganske snart, det gjør heller ikke sitt på humøret at eg sitt på lesesalen 12 timer om dagen og skriver.. Huff..

Dagens utblåsning, takk for at du orka lese på! *sendsommervibbernordover!*

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Sender litt sommervibber nordover! Lykke til med innspurten, det er knalltøft når det står på. (Hvilket fag tar du hovedoppgave i?)

PerJorun sa...

Sitter her snylte forkjøla og sender masse sommervibber nordover. Hjelper ikke med fint vær om man må holde seg inne heller. Men plutselig kommer sommeren og da glemmer man at det har vært vinter. Det er iallefall mitt mantra og det holder jeg på. Basta.

Saria sa...

Vårdepresjon ja, er det rart vi får sånt her oppe i nord? :P tusen takk for kommentar i bloggen min, har oppdatert nå! :-)